پلکسر پلاس

پلکسر پلاس چیست ؟

پلکسر چیست ؟

 

این  سیستم نه  لیزر است ، نه پروب یا چاقوی رادیو فرکانسی.
این دستگاه یک ژنراتور انرژی پلاسما است .
همانطور که میدانید در طبیعت ماده به سه حالت جامد، مایع و گاز وجود دارد
از دیدگاه فیزیک پلاسما حالت چهارم ماده است و میتوان ان را گاز مایع در نظر گرفت 
پلاسما در اصل گازی است یونیزه  شامل یون ها و الکترون های بسیار فرار و خنثی که آزادانه حرکت میکنند .
واژه یونیزه نشان دهنده مقادیر بسیار زیادی الکترون است که در اثر شکاف گروهی از اتم ها حاصل میشود  و ایجاد یک قوس فعال میکرو پلاسما میکنند.
 
 به علت تفاوت الکترو مغناطیسی موجود بین نوک وسیله و بدن انسان این تخلیه یونی موجب ساختار شکنی و فرازش اجزای اپیدرم(کراتینوسیت ها ) میشود .


    پلکسر  پلاس

سوبلیمیشن  

 سوبلیمیشن یا فرازش یک واژه فیزیکی است که برای تبدیل مستقیم جامد به گاز کاربرد دارد .هم زمان به علت گرمایش انتخابی و کانونی پوست در هنگام کار با  بخار میکروپلاسما بر روی ضایعه اپیدرمی تحریک زیستی در لایه درم نیز رخ میدهد .
هنگام درمان در نتیجه سوبلیمیشن بافتی دود قابل مشاهدهای ایجاد میشود  سپس روی نقاط درمان شده کراست تشکیل میشود که بعد از یک هفته میریزد و اثری از کبودی یا اسکار به جا نمی ماند این بهبودی سریع نتیجه عملکرد بسیار سطحی و کالیبره ی پلکسر است .
با نگاهی به داده های پیشین  چرایی ایمنی کار با پلکسر آشکار میگردد چرا که تنها لایه اپیدرم را سوبلیمیت کرده از لایه پاپیلاری درم عبور نمیکند مگر اینکه پزشک  بخواهد به لایه عمقی تری هم وارد شود .
با این تکنولوژی ریسک گذر  جریان الکتریکی رادیوفرکانس وآسیب  حرارتی وجود ندارد برای نمونه هنگام جوانسازی ناحیه اوربیتال -دور چشم به دلیل کارکرد بسیار دقیق و کانونی همچنین نشت جریان الکتریکی و امواج رادیویی آسیبی به عصب اپتیک و ساختار پیچیده و حساس چشم رخ نمی دهد .
 



نظرات کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب درج نشده است